czwartek, 1 października 2015

Verona, Ingrid IdeaLUMI Nude - Podkład rozświetlający (idealny dla bardzo jasnych karnacji)


Hej!
Jeśli należycie do osób o bardzo jasnej karnacji, ten podkład z pewnością Was zainteresuje. 
Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze miałam problem z wyborem wystarczająco jasnego podkładu do twarzy. 
Często zdarzało się, że najjaśniejszy fluid dostępny na rynku od danej firmy okazywał się dla mnie za ciemny, czasami delikatnie, czasami bardzo. 
Po raz pierwszy w życiu trafiłam na podkład, który okazał się być dla mnie za jasny :)
Jednak to w ogóle nie stanowi przeszkody w jego używaniu, wręcz przeciwnie :)
Zapraszam was do dalszej części postu, w której postaram się dokładnie opisać wam to cudo :)
OD PRODUCENTA :

 NA OPAKOWANIU / SKŁAD :

MOJA OPINIA : 
OPAKOWANIE : Buteleczka wykonana z grubego szkła o pojemności 30 ml. Na etykietce przeważa czarny kolor, co dodaje całości bardzo eleganckiego i profesjonalnego wyglądu, dzięki czemu podoba mi się jeszcze bardziej. Pompka służąca do aplikacji podkładu działa bez zarzutu. 
KOLOR : Jestem posiadaczką najjaśniejszego odcienia : nr.200 - kość słoniowa. Jest to bardzo jasny odcień, najjaśniejszy jaki widziałam. Idealny dla osób, które mają bardzo jasne karnacje.
KONSYSTENCJA : Dość gęsta, nie jest jednak przeszkodą w rozcieraniu.
 Na zdjęciu podkład nie wygląda na tak bardzo jasny, jak go opisywałam, jest to spowodowane trochę złym światłem, ale również tym, że dopiero po roztarciu jaśnieje.

EFEKT NA ZDJĘCIACH :
CERA BEZ PODKŁADU
CERA Z PODKŁADEM

KRYCIE I TRWAŁOŚĆ : Z krycie jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona. Na zdjęciu już tego nie widać, ale moja prawa strona twarzy jest cała w większych i mniejszych pieprzykach. Zawsze mnie to denerwowało i mimo, że nie mam problemów skórnych, to dobrze kryjący podkład jest dla mnie podstawą. 
Trwałość również na plus, podkład utrzymuje się na twarzy praktycznie cały dzień. 


PODSUMOWUJĄC : Podkład spełnił moje oczekiwania, a nawet je przerósł. Nadaje się idealnie do makijażu dziennego jak i wieczorowego. Jest trwały i zapewnia dobre krycie, a jego odcień będzie idealny dla bardzo jasnych karnacji. Tak na prawdę nie mogę przyczepić się tutaj niczego. Pozostaje mi więc polecić go Wam :)

Produkt otrzymałam w ramach współpracy  firmą : 
http://www.veronacosmetics.com/
Nie wpłynęło to jednak w żadnym stopniu na moją opinię.

Zapraszam Was na stronę producenta, znajdziecie tam wiele świetnych kosmetyków w niskich cenach.
Podkład nie jest moim pierwszym produktem od firmy i na pewno nie ostatnim :)

34 komentarze:

  1. Wygląda to bardzo ładnie muszę przyznać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że tak dobrze wypadnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam produktów Verona, ale wygląda na to, że są dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam ale kryje bardzo dobrze z tego co widzę. Ja mam znowu piegi które staram sie ukryć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam podkładów tylko kremów bb, ale też mam z nimi problem, bo wszystkie najjaśniejsze są dla mnie za ciemne :/ O tym podkładzie właśnie słyszałam, że jest dość jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z verony nigdy nie miałam podkładu

    OdpowiedzUsuń
  7. ja widze na zdjęciach że dobrze kryje :) fajny ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne krycie :) Wiele dobrego o nim słyszałam, ale nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię markę verona i ich serię ingrid,tego podkladu nie znam,ale chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taki jasny byłby idealny dla mnie :)
    lecz matowy ;D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię kosmetyki Ingrid, jeszcze na żadnym się nie zawiodłam.. no może poza lakierem do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super że tak dobrze się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty masz bardzo ładną buzie u Mnie chyba by się nie sparwdził

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie ten odcień też na pewno będzie za jasny, a co do samego podkładu zapowiada się naprawdę fajnie, a że samą markę lubię to może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana zapraszam na swojego bloga, nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award i będzie mi niezmiernie miło, gdy weźmiesz udział w zabawie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Na zdjęciach wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rozświetlenie nie dla mnie, ale krycie naprawdę widać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wiele osób sobie go chwali :) Ty masz tak ładną twarz że nie potrzebujesz podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny efekt na buzi :)
    Ja jestem bardzo bladolica i pewnie ten kolor pasowałby do mnie, bo wygląda na to, że jest mocno jaśniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam go i był rewelacyjny :) Lepszy dla mojej mieszanej cery niż niejeden z wyższej półki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mnie zainteresowałaś tym podkładem. Sama zastanawiałam się nad jego zakupem ale odpuściłam bo ne wiedziałam czego się po nim spodziewać. A jaki odcień cieni do powiek polecasz do jasnej karnacji? Ja niedawno trafiłam na The Balm TheBalm Nude 'Tude Palette paleta 12 cieni i nie wiem czy nie będą dla mnie za jasne. Jestem strasznym bladziochem i nie chciałabym tego podkreślać dodatkowo makijażem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy również od koloru oczu i włosów :) Ale najbezpieczniejszymi kolorami są na pewno odcienie brązów :)

      Usuń

Moja lista blogów

Etykiety

Recenzje Moje stylizacje Makijaż Kosmetyczni ulubieńcy Pielęgnacja włosów Pielęgnacja twarzy Pielęgnacja ciała Avon Z mojego życia Nowości Shein Paznokcie 100% naturalne Włosy Moda Moje odchudzanie O blogu Ulubieńcy 2016 Zaful Zdrowie zdrowy tryb życia Verona Akcje urodowe Nowości miesiąca odchudzanie ulubieńcy 2017 Dresslink olejki zdrowe jedzenie zdrowe produkty Sammydress Wygrane rozdania produkty spożywcze Ciało Dresslily Gamiss Mydła Peelingi Romwe Rosewholesale Bell Box Only You Farbowanie włosów GlySkinCare Health Box Ingrid Only You Sukienka Shein ZWOW diagnosis naturalne kosmetyki produkty naturalne zdrowa kuchnia Born Pretty Store Cosmo Spa Demakijaż Farby do włosów FitLoveBox Fitomed Maska do włosów Maski do włosów Moje zbiory Odżywki do rzęs Optima PLUS Podkłady Przemyślenia makijaż twarzy treningi zamówienie Shein Costasy Dermedic Kallos Krem do twarzy Kurtka L'oreal Lily Lolo Makijaż ust Oasap Przegląd sklepów Rozdanie Vita Liberata Współprace Zamówienie Dresslink krem BB novaclear paletka cieni podkład puder pędzle do makijażu recenzje spożywcze szampon trening trnd zamówienie zaful ćwiczenia Banggood Bell hypoallergenic Bluzka Dresslink Buty Buty Zaful Chocolissimo Czas na buty DIY Farba do włosów L'oreal Initiale Kremy do rąk Kremy do twarzy Kurtka Shein Lakiery do paznokci LashVolution Lirene Maska pee-off Maskary Matowe szminki Maybelline Murier Nivea Oleje naturalne Perfumy Pszczela Dolinka Pudełko niespodzianka Płaszcz Shein RevitaLash Rimmel Rzęsy Samoopalacz Secret Soap Serum ShinyBox Soczewki Spódniczka Romwe Stylizacje gwiazd Sztuka Mydła White Flower's WishList akcesoria do makijażu. bielizna bielizna zaful biogo biogo.pl biotanic biovax biustonosz zaful box do kąpieli ecostory efekty odchudzania efekty treningów efekty ćwiczeń gąbeczka do podkładu idealna paletka cieni jak schudnąć korektory mama's maska matowa pomadka matowa szminka mydła naturalne nowości Born Pretty Store nowości zaful odżywka plany treningowe preparaty do paznokci prezenty prezenty personalizowane przed i po ramoneska Shein ryor spódniczka szczoteczka do podkładu słodkości słodycze top zaful współpraca z shein wyniki wyniki rozdania włoska kuchnia zamówienie sammydress zapachy zdrowe słodycze świece 3 algi Anthyllis Anthyllis Szampon i odżywka Antyperspiranty Bell Velvet Story Ber de Ver Biała sukienka Romwe Bielenda BioIndygo Biodermic Laboratoire de Beauté Bioema Bioer Bione Bionigree Bluzka w panterkę BonPrix Buty dresslink CNDirect Candle Online Catrice Catrice - Podkład All Matt Plus Catrice podkład Cece of Sweden Chanel No.5 Cosmepick Crema al Latte Czarna sukienka z wiązaniami Czerwona herbata "Spacer kochanków" Denko Detoks Dom soczewek Dressgal Ekspresowy suchy szampon do włosów Emulsja z kwasem glikolowym 10% Enklare Eveline Fabulous Self Tan Lotion Fit Fit Me Anti-Shine Stick 2w1 Fitokosmetik Fresh&Natural Glis Kurr GlySkinCare włosy Gobli Golden Rose Gwiazdy Gwiazdy Pod Lupą Hair Jazz Hair Repair Halloween Health Box edycja przedpremierowa Health Box grudzień Health Box listopad Health Box październik Hello Nature Hello Slim Herbatint Hooy Initiale kolagen morski Initiale oliwka Intense C Serum na przebarwienia Jak nakładać podkład mineralny Kallos Banana Kallos Crema al Latte Kardigan Shein Kolagenowa maska do twarzy ze złotem Kolagenowe płatki pod oczy ze złotem Kombinezon Shein Koronkowa sukienka Krem do twarzy ze złotem Kremy pod oczy Kurtka z kożuszkiem L'Oreal Preference L'biotica L'biotica Biovax L'oreal P12 LC+ maska złuszczająca Lateksowe legginsy Legginsy Dresslink Liquid Matte Lokówka babyliss Mama's Żel do higieny intymnej Manufaktura Apteczna Marula Dry Oil Self Tan SPF 50 Maseczka-Peeling K+K Matowe pomadki Matt Creation Butterfly Mała czarna Metamorfozy Miss Butterfly Modowe inspiracje Moje włosy Mollon Pro Mollon Pro - Regenerujący olejek różany do skórek i paznokci Mrs. Potter's Mygiftdna Mythic Oil Mój krem 12 Nacomi Najlepsza maseczka nawilżająca Neauty Minerals Nectar of Nature Nicolle Nicolle 001 Nie polecam Nowości Marca Nowości Stycznia Nowości grudnia Nowości lutego Nowości luty Oczyszczanie twarzy Odbudowujący balsam do włosów Olej z opuncji i Mango Odżywka olejek kokosowy Olej hydrofilowy do kąpieli i pod prysznic Olejek arganowy Olejek samoopalający Ombre Ombre L'oreal Opalanie Orzechowy regenerujący balsam Orzechy brazylijskie Ozspecials P12 Granatowa Perłowa Czerń Paese Paese Puder rozświetlający Palette Match System set 6 Pantene Perfect Butterfly Perfumy Nicolle Pharmaceris Pierre René Pierre René PROFESSIONAL Podkład Royal Mat Podsumowanie Polskie skarby Pose Produkty koreańskie Przesyłki Puder bambusowy Puder rozświetlający Pudrowa szminka PureQueen Pędzle Dresslink Receptury Babuszki Agafii Regenerująca odżywka do włosów Rozkloszowana sukienka Rozkloszowana sukienka Romwe Schwarzkopf Seche Vite Sensilis Serum nawilżająco-wygładzające Serum olejkowe - odżywcze Shiseido Fino Skin UP Skin79 Sleek Line Sleek Line Colour Sole Spodnie Dresslink Sukienka Sukienka Romwe Szara kurtka Szara kurtka Shein Sól himalajska Teatox Tonik Gly Mist Top Coat Tropikalny solny peeling Ultimate Oil Elixir Ultimate Repair Velvet Matte Velvet Story Vollare Wake Me Up Z apteki Zamówienie z Romwe Zapowiedzi Ziaja Ziaja kaszmirowa kuracja Ziaja szampon i odżywka Ziarna Inków a.i Polska adidasy dresslink akcesoria kosmetyczne algi morskie aloha asymetryczna spódniczka balsam do ust bell baton Warszawski baza pod makijaż bell wielozadaniowy korektor do twarzy biała kredka biała sukienka biało-czarna sukienka shein bielizna zalando bikini bikini shein bingospa bio henna bispol biustonosz biustonosz sportowy bluza zaful bluzka Shein bomber branosletki sammydress buty fluorescencyjne błękitna glinka chiński sklep ciąża ciąża i macierzyństwo cukier brzozowy czarna henna do brwi Rewia czarna spódniczka czarna sukienka czarna sukienka Shein czarna sztuka czekolada czerwona podeszwa czerwona szminka czy e-papierosy szkodzą dekoracje do ciała i włosów domowe SPA domowe kosmetyki dres dress dresy zaful e-papieros e-papierosy e-prezenty eGo-C Twist eGo-C Twist 1100mAh efekt po miesiącu etui etui na telefon etuo etuo.pl eyeliner eyeliner dresslink fitlovebox lipiec floslek gadżety gadżety na telefon gotowanie gąbeczki do podkładu health box kwiecień health box maj henna do brwi herbata. higiena intymna jak nawiązać współpracę z shein jak ułożyć plan treningowy jak zacząć ćwiczyć jak ćwiczyć jakie ćwiczenia pomagają schudnąć jillian michaels kolagenem i kreatyną kombinezon kombinezon moro komplet dresowy Romwe konturówka do ust korektor kosmetyki mineralne kozaki kozaki za kolano kredka do oczu krem bb panterka krem do biustu krem do pielęgnacji biustu krem na dzień krem na rozstępy krem pod oczy krem pod oczy lavera krem przeciw rozstępom krótki top kurta Shein kurtka bomber lavera lokówka loreal lotion samoopalający macierzyństwo majtki Ozspecials marion maseczka brązująca maseczka na noc maska złuszczająca masło do ciała mat liquid lips matowy błyszczyk mel b mezoterapia mini recenzje mity o odchudzaniu modny kolor moro mus pod prysznic mus pod prysznic nivea mój krem 11 mój krem 9 nagietkowy solniak naturalny krem pod oczy niebieska spódniczka notes personalizowany nowości czerwca nowości gamiss nowości kwietnia nowości lipca nowości listopada nowości maj nowości maja nude nudziaki ochrona słoneczna od kuchni odżywka do rzęs odżywka do włosów olej hydrofilowy olej kokosowy olejek na rozstępy olejek przeciw rozstępom olejek w kremie olejek w kremie marion oleokrem oleokrem biovax opaska na włosy opiva organic shop organizer na pędzle orientana orzechy orzechy nerkowca orzechy włoskie paleta podkładów peeling bell peeling błotny peeling do ust peeling enzymatyczny pielęgnacja oczu pielęgnacja okolic oczu pielęgnacja paznokci pielęgnacja stóp piękne cienie podkład mineralny podkład w sztyfcie pomadka Kylie pomadka bell pomadki nude pośladki puder bambusowy ingrid puder ryżowy puder sypki pudrowa szminka bell pędzel do cieni pędzel do podkładu pędzle gamiss pędzle sammydress płyn do twarzy płyn micelarny płytki do stempli ramoneska recenzja e-papierosa riri roller rozświetlający suchy olekek arganowy różowa szminka różowy top samydress sera do rzęs serum Bionigree serum fitomed serum floslek serum multifunkcyjne floslek shein skienka w paski skórzana kurtka skórzana kurtka shein skórzana ramoneska smycz soczewki i okulary spodnie spodnie shein spodnie zaful spódniczka zaful stemple stemple do paznokci stojak na pędzle stolik śniadaniowy stolik śniadaniowy personalizowany stringi Ozspecials strój dresowy strój kąpielowy strój kąpielowy shein strój treningowy suchy olejek suchy szampon sukienka Dresslink sukienka maxi sukienka w kratkę szampon i odżywka szampon koloryzujący szampon koloryzujący Verona szampon koloryzujący ciemny brąz szary szary biustonosz sportowy szminka bell szminka w kredce bell szorty szorty Zaful szorty sportowe sztuczne rzęsy szybkie rozdanie tank top tonik top top sportowy top z ozdobnymi paseczkami top zim torebka sammydress torebka zaful torebki zaful ubrania ubranka na telefon układanie planu treningowego usta vivio woda kokosowa woda kokosowa riri współpraca Ozspecials współpraca z Dresslink współpraca z Zaful wszystko o -papierosach włoskie produkty z olejkiem kokosowym zakupy w Shein zalando zamówienie rosewholesale zarna kurtka zatrzymanie młodości zegarek sammydress zestaw pędzli zestaw pędzli gamiss zmiany zmiany zuzka light świece zapachowe Żel do higieny intymnej Żywimy z pasją żel pod prysznic. mus do ciała