Jaka firma w tych czasach nie potrzebuje dobrej reklamy? Moim zdaniem, nie ma takiej. Ponieważ ta, która cieszy się renomą, nie może pozwolić o sobie zapomnieć. Znów ta, która dopiero zaczyna, chce zrobić wszystko, żeby świat o niej usłyszał.
Reklama to bardzo ważna kwestia i z pewnością nie powinno się na niej oszczędzać, szczególnie, kiedy chcemy zaistnieć na rynku. Możemy próbować sami, lub zgłosić się do specjalistów, którzy mają doświadczenie w tej kwestii i z pewnością dopasują swoją ofertę do naszych wymagań.
Powstaje zatem pytanie, których specjalistów wybrać? Ich, tak samo jak firm, także nie brakuje.
ROCZNICA: 11 urodziny bloga i wiosenne denko (dużo szamponów)
-
Nie wierzę! 11 lat temu opublikowałam pierwszy wpis na blogu i nic nie
zapowiadało, że będzie to tak długa i wspaniała *przygoda*. Pierwszym *wpisem
był...