sobota, 8 sierpnia 2015

AKCJA WŁOSOWA - CZAS START! Pierwsze cięcie + moja włosowa historia


Hej :)
Dziś przychodzę do was z postem włosowym. Postanowiłam rozpocząć ostrą walę o piękny wygląd mojej czupryny. Mam już swój plan, jednak zanim przejdę do niego chciałabym opowiedzieć wam trochę o moich włosach, które dużo przeszły. Później będzie o moich planach :)
Zdjęć też będzie sporo :)

Akcja rozpoczyna się z dniem dzisiejszym. Niedawno wróciłam z zakupów, na których kupiłam najważniejsze produkty, bez których nie mogłabym wystartować.
A więc mam już wszystko czego potrzebuję i ruszam :)


WŁOSOWA HISTORIA
Kochanie, na wstępie powiem : JA NIE CHODZĘ DO FRYZJERA. Dlaczego? Jest to spowodowane kilkoma traumatycznymi przeżyciami. Po prostu jest tak : idę do fryzjera, wychodzę wściekła jak osa. Kiedyś po kilku miesiącach przerwy dawałam szanse specjalistom. Jednak teraz jestem do nich na prawdę wrogo nastawiona. Wolę iść do dentysty. 
Nie mam zbyt wielu zdjęć z wieku 13-14 lat. Więc tylko wam to opisze. 

1. Klasa I gimnazjum - Kiedyś miałam grzywkę, gdzieś do 17 roku życia w sumie. No i jak to z grzywką bywa, musiałam ją podcinać. A więc kiedy utrudniała mi już widzenie po lekcjach skoczyłam do fryzjerki. Poprosiłam Panią, by obcięła mi grzywkę na ukos, ale nie za krótko, tak, by z krótszej strony była mniej więcej w linii brwi. Pokazałam to jeszcze palcem. I co się stało? Wyszłam z grzywką na ukos, tylko że ta krótsza strona miała z pół centymetra długości, a ta dłuższa kończyła się około centymetra przed brwią. Wyglądałam jak debil, nie przesadzam, na prawdę tak wyglądałam. Następnego dnia w szkole miałam pierwszą lekcje wychowania fizycznego (pamiętam do dziś), szłam przez całą szkołę w kapturze, natomiast już w szatni koleżanka poprawiła mi grzywkę zwykłymi nożyczkami do papieru,  zaczynała się ona co prawda od połowy głowy, ale chociaż wyglądałam w miarę jak człowiek. Po tym zdarzeniu przez dwa lata nie chodziłam do fryzjerki. 
Moje włosy w II i III klasie gimnazjum (grzywka w miarę wróciła do normy)

Tak, tak, trochę emo byłam, ale tylko trochę przez krótki okres ;)
Moją pierwszą zmianą koloru włosów były blond pasemka, niestety nie mam zdjęć. Później były czerwone włosy, następnie czarne, potem znowu czerwone :)
Na ostatnim zdjęciu widać jak grubą grzywkę miałam...

Uwaga, taka mała informacja. Od niemiłego incydentu  z moją grzywką sama ścinałam (również cieniowałam) sobie włosy i wyglądało to w efekcie tak jak na zdjęciach wyżej (sama także je malowałam). 
Później coś mnie napadło. Kiedy włosy były już w miarę długie postanowiłam je sobie obciąć. 
Niestety nie mam wyraźnych zdjęć przed ścięciem, jednak sięgały mi one trochę za piersi. 
Wzięłam do ręki nożyczki i... ciach ciach. Wyglądałam wtedy tak : 
Zdjęcie zostało zrobione niedługo po moim przyjeździe do Włoch. Wtedy postanowiłam zapuszczać grzywkę. Zobaczyć, jak będę się czuła w takiej fryzurze.
Zdjęcie wyżej zostało wykonane w styczniu w 2012 roku
W ciągu roku moje włosy jak i grzywka urosły i wyglądałam tak : 
Jak widzicie urosły mi sporo... I tu zaczyna się traumatyczna sytuacja numer 2.

2. Grudzień 2012 rok (miesiąc moich osiemnastych urodzin). A więc tak, 23 grudnia miałam swoje osiemnaste urodziny. Niedługo przed nimi postanowiłam pójść do fryzjerki, którą poleciła mi pewna Pani. Moje wymagania były proste, powiedziałam : "Chciałabym pocieniować sobie włosy, wszystkie od spodu pomalować na czarno, natomiast od góry na czerwono, tylko bardzo proszę nie ścinać mi nic z długości" Pani pokiwała głową, zabrała się do roboty. I wiecie co? Weszłam tam z długimi, gęstymi włosami, jedyne czego mogłabym przyczepić się w tamtej chwili były odrosty. A jak wyszłam? O tak : 
Nie mam niestety zdjęć z grudnia, te były robione w maju we Włoszech. 
Pani fryzjerka opierdzieliła mi włosy o dobre 10 cm, nawet nie pomalowała mi ich tak jak chciałam.

Kolejne zdjęcia z  2013 roku :
Czerwiec : 

Lipiec : 
Grudzień : 

Rok 2014 : 
Marzec : 

Kwiecień
  
Maj : 

Październik :

Listopad : 

Rok 2014 polegał przede wszystkim na ograniczeniu malowania włosów, były farbowane jedynie raz gdzieś w październiku, dlatego właśnie widzicie u mnie odrosty. Mimo to, nie chciałam ich farbować, postanowiłam przeczekać trochę. 
Tu miała miejsce ostatnia traumatyczna sytuacja. 

3. W kwietniu poszłam po raz ostatni do fryzjerki. Chciałam pocieniować sobie włosy. Fakt faktem miałam już na tyle wprawy, że mogłam zrobić to sama. Nie wiem jednak co mnie podkusiło i poszłam na gabinetu fryzjerskiego. Powiedziałam jak chcę je pocieniować i w ogóle. Już po wszystkim popatrzyłam w lustro i pomyślałam, że całkiem fajnie to wyszło. Ale niestety, kiedy umyłam włosy i chciałam je ułożyć rozpoczęła się moja tragedia, która trwa do dziś. Włosy zostały strasznie pocieniowane, kompletnie nie do ułożenia. Wtedy jeszcze nie było to tak widoczne, na zdjęciach są bardziej poukładane jednak będziecie mogły zobaczyć za chwilę jak to tak na prawdę wygląda.

No i tym sposobem wchodzimy już w rok 2015 

Styczeń : 

Maj : 

Jak możecie zauważyć w styczniu miało miejsce farbowanie włosów na czarno. Teraz farba już zeszła, mój kolor przypomina prawie naturalny.
A więc czas na teraźniejszość.

Jak wspominałam w punkcie trzecim, fryzjerka całkowicie schrzaniła mi włosy przez cieniowanie. Oczywiście do zdjęć staram się je ułożyć, jednak tak to wygląda na prawdę :
I już chyba jest jasne o co mi chodzi.
Oczywiście, mogę je ściąć i wyrównać. Jednak uwierzcie mi, dla mnie jeden centymetr mniej to już tragedia. Z pewnością zrozumieją mnie  włosomaniaczki marzące o długich włosach.
Sama nią jestem. Ale oczywiście nie mogę tego zostawić w takim stanie, bo wygląda to przynajmniej głupio.
A więc dlatego postanowiłam rozpocząć akcie włosową. 

AKCJA WŁOSOWA CO I JAK?
Moja akcja ma na celu wyrównanie włosów poprzez podcinanie końcówek raz w miesiącu, przyśpieszenie ich przyrostu oraz nawilżenie i regeneracje. A jak to zrobię? Wszystkiego zaraz się dowiecie :)

Na początek jednak mierzenie włosów :)
Po raz pierwszy mierzenie miało miejsce 1 sierpnia :
Ostatni włos pokazuje prawie 85 cm. ale na to przymknęłam oko, kilka włosków skończyło się na 83 cm i przyjęłam, że to jest moja długość.

A teraz OSTRE CIĘCIE 
Na początku chciałam podcinać końcówki o 1-2 cm raz w miesiącu. Ale uznałam, że w takim tempie wyrównam je dopiero za 3-4 lata, a więc pierwsze cięcie było na prawdę ostre. 
Postanowiłam, że zetnę ich sporo, a później będę bawić się w podcinanie o jeden centymetr. 

Tyle powinnam ich ściąć by wyrównać je za jednym razem.
Nie zrobiłam tego, bo nie dałabym rady psychicznie ;)
Postanowiłam ściąć je mniej więcej w połowie. 
Po ścięciu wyglądało to tak.
Później jednak trzeba było wszystko wyrównać. I włosy zostały skrócone jeszcze trochę.

A więc z 83 cm zrobiło się jedynie 70 cm.
Ale płakać nie będę. Jak powiedziało się "a" trzeba powiedzieć "b".
A więc zabieram się do pracy. Jak najszybciej chce mieć równie i piękne włosy.
Jest to nawet możliwe z moimi pomocnikami :)

PIELĘGNACJA W PIERWSZYM MIESIĄCU AKCJI 
Szampon i odżywka Hair Jazz. Trzykrotnie szybszy wzrost włosów! (cena zestawu 109 zł) W tym zestawie pokładam największe nadzieje. Słyszałam, że na prawdę działa, za miesiąc dowiemy się, czy to prawda :).
Szampon i odżywka Pantene Pro-v, Repair&Care. Zestaw Hair Jazz służy jedynie do pielęgnacji skóry głowy. Dlatego ten zestaw będzie do włosów. Jedyny zestaw który przykuł moją uwagę w dzisiejszych zakupach w Biedronce.
Trzy rodzaje masek Biovax (x2) w saszetkach. W Biedronce znalazłam tylko te saszetki, szkoda, że nie było pełnowymiarowych produktów. Ale i one mi wystarczą.
Odżywcza maska Syoss oraz Olejek arganowy - To również łupy z Biedronkowych zakupów :) Olejek będzie służył mi do zabezpieczenia końcówek włosów, a maska będzie używana gdyby nie wystarczyły mi saszetki z Biovax. Jeśli wystarczą, przejdzie ona do zestawy pielęgnacji na drugi miesiąc :)

Dziś oprócz ścięcia będzie oczywiście pielęgnacja :) 
Na pewno wypróbuję zestawy z Hair Jazz i Pantene, jedną maskę z Biovax oraz olejek arganowy :)

Jak podoba wam się akcja? :)


33 komentarze:

  1. Bardzo ładna z ciebie dziewczyna :) śliczne masz włosy teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie chodzę do fryzjera, miałam kilka wizyt, po których zwątpiłam :). Trzymam kciuki za powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chodzę jedynie na podcięcie końcówek, ale tylko raz na dwa lata nawet:P

      Usuń
  3. Fajne, masz grube włosy. U mnie to taki mysi ogonek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pewnie nie miałabym tyle cierpliwości, ścięła i pozostawiła wyrównane zanim nie odrosną :P takie bardzo długie też mi się nie podobają a Ty masz już bardzo :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wolę chodzić do dentysty! Fryzjer - NIE!
    Dużo przeszły Twoje włosy ;) mam nadzieję, że teraz będą rosły na takie jakie chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale spierd..... Ci włosy :(
    Kochana mogłaś ściąć je nie na prosto tylko w kształt V
    to by się tak nie odznaczało ..
    Bardzo podoba mi się ten post i jestem ciekawa jak szybko je zapuścisz bo moje tak wolno rosną jak niewiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, ale ciężko samej tak zrobić :-( Jak podrosną to będzie V :-)

      Usuń
  7. No historia ciekawa - trochę przypomina mi moją, z tym, że ja chciałam "boba" od ramion do bioder (najkrótsze miały sięgać ramion) a tymczasem wyszłam z bobem, gdzie najdłuższe ledwo sięgały ucha... :D
    Dla mnie ta pielęgnacja jest 'biedna' :D Dodałabym oleje jakieś, szampon bez SLSów i wcierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek jeden jest ;-) Nie miłam gdzie niestety kupić innych. Tak samo było z szamponami. Poza tym jak kupiłabym więcj to już byłoby tego za dużo :-)

      Usuń
    2. Olejek jeden jest ;-) Nie miłam gdzie niestety kupić innych. Tak samo było z szamponami. Poza tym jak kupiłabym więcj to już byłoby tego za dużo :-)

      Usuń
  8. no to żeby jak najszybciej rosły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciężko zaufać fryzjerom.. sama boję się dawać obcinać, robię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie kiepsko wyglądało to cieniowanie. Ja ostatnio cieniowałam chyba trzy lata temu. Dwa lata temu ścięłam włosy na równo żeby pozbyć się cieni, a to wiązało się z obcięciem włosów do talii na długość do ramion. Łatwo nie było, ale teraz jestem zadowolona. Powoli sobie rosną. Mam szczęście, że znalazłam fryzjerkę, do której chodzę na podcinanie końcówek, bo włosy mam gęste i sama bym sobie z tym nie poradziła. Na szczęście zawsze podcina mi dokładnie tyle o ile poproszę. Oby Tobie chybko odrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ogon Tobie zostawiła ta fryzjerka... Masakra...

    OdpowiedzUsuń
  12. no no w czerwonych wyglądałaś bombowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. moje włosy wyglądają podobnie, też mam takie schody od cieniowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj znam ten z ból z chodzeniem do fryzjerów, tez miałam nie raz fatalnie ściete włosy
    o tym nieszczęsnym cieniowaniu już nie wspomnę ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka Emo♥ Genialny rudzielec byłaś ♥ Ja całe szczęście nie mam aż tak przykrych doświadczeń z fryzjerami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moja fryzjerka zrobiła mi dokładnie to samo cieniowania ! masakra prze to musiałam obciąć włosy teraz zapuszczam. Podoba mi sie Twój kolor włosów z swoim nie wiem co zrobic

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko co za fryzjerka!
    Dobrze jednak, że je sama skróciłaś - teraz wyglądają bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kiedyś przez to przeszłam. Teraz mam jedną sprawdzoną fryzjerkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Akcja bardzo mi się podoba :) Włosy masz bardzo ładne, ale co rzuciło mi się w oczy to że bardzo podoba mi się Twój styl ogólnie - imidż, ubrania :) Fajna z Ciebie kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na szczęście mam swój salon i fryzjerki skąd wychodzę zadowolona :)
    Trzymam kciuki za twoje włoski i pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w akcji :)
    Skąd ja to znam ;) też mówię dokładnie fryzjerce, że chcę grzywkę za brwi, a po podcięciu kończy się jakiś 1-2 cm przed brwiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nie chodzę do fryzjerów. Kiedyś chodziłam, ale zawsze wychodziłam z krótszymi włosami niż chciałam i się trochę zraziłam. Ale tragicznie Ci pocieniowała te włosy.. zrobił się straszny schodek, który nieładnie wygląda. Dobrze, że dążysz do zmian, trzymam kciuki za metamorfozę włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten czerwony kolor pasował Ci :) Ja swoje też chyba musze podciąć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja po pewnej wizycie można powiedzieć że wyszłam z takimi samymi włosami i usłyszałam "ups za krótko pani obcięłam, przepraszam" :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fryzjerzy nie mają pojęcia o tym co robią... Ale masz gęste włosy i na pewno juz niedługo będą świetnie wyglądać :) Ja z moją cienizną nie mam nawet co marzyć o takiej gęstości...

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany czytałam post jak piszesz że tragedia 1, 2 i tak sobie myślę - czyżby aż tak źle trafiła ?
    Czytam i czytam myśląc że może troszkę przeżywasz ale dochodzę do zdjęć nr.3 i myślę OMG - RILY ? i żeby nie realy tylko rily bo mózg mi zryli ;p
    Ożeszty o.O , biedna jesteś i na prawdę musiałaś źle trafić bo to cieniowanie to chyba 5 latka by lepiej zrobiła.
    Wcale się nie dziwię że po takich przygodach nie chcesz już więcej chodzić do fryzjerów.
    Ja również miałam traumatyczne przeżycia, najpierw włosy spalone rozjaśniaczem - odpadły mi z tyłu przy głowie, potem farbowanie na kolor żółtka jajka, później podcinanie końcówek - tja o 10 cm.
    Ostatnio znalazłam jednak fryzjerkę do której poszłam na podcięcie końcówek.. uwierz że szłam z duszą na ramieniu bo tak jak ty przeżywam każdy 1cm ale uznałam że włosy tego potrzebują i się zdecydowałam. Babka jest na prawdę ogarnięta i nie straciłam 10 cm jak to zwykle bywało, więc jakbyś była w Lublinie to mogę Ci podać namiary ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Lublina mam w sumie nie tak daleko, bo mieszkam w okolicach Tomaszowa Lubelskiego, jak będę się wybierała bardziej w Twoje strony to może skuszę się na te namiary ;)

      Usuń

Moja lista blogów

Etykiety

Recenzje Moje stylizacje Kosmetyczni ulubieńcy Pielęgnacja włosów Makijaż Pielęgnacja twarzy Zaful Pielęgnacja ciała Avon Z mojego życia Nowości Paznokcie Shein 100% naturalne Nowości miesiąca Włosy Moda ulubieńcy 2017 Sammydress Zdrowie Moje odchudzanie O blogu Ulubieńcy 2016 zdrowy tryb życia odchudzanie Box Only You Only You rosegal zdrowe produkty Akcje urodowe Health Box Verona macierzyństwo zdrowe jedzenie Dresslink ciąża i macierzyństwo olejki Dermedic Dresslily Gamiss Perfumy Wygrane rozdania produkty spożywcze Bell Ciało Farbowanie włosów Mydła Peelingi Romwe Rosewholesale Sukienka Shein bikini moda w ciąży zdrowa kuchnia Farby do włosów GlySkinCare Ingrid ZWOW ciążowe stylizacja diagnosis naturalne kosmetyki produkty naturalne zapachy Born Pretty Store Cosmo Spa Demakijaż FitLoveBox Fitomed Krem do twarzy Lakiery do paznokci Maska do włosów Maski do włosów Moje zbiory Odżywki do rzęs Optima PLUS Podkłady Przemyślenia ciąża fotogadżety makijaż twarzy recenzja szampon treningi zamówienie Shein Buty Costasy Kallos Kurtka L'oreal Lily Lolo Makijaż ust Oasap Przegląd sklepów Rozdanie Vita Liberata Współprace Zamówienie Dresslink akcesoria do makijażu. bielizna box dieta niemowlaka efekty odchudzania gadżety krem BB novaclear paletka cieni podkład puder pędzle do makijażu recenzje spożywcze rozszerzanie diety stroje kąpielowe trening trnd zamówienie zaful ćwiczenia Banggood Bell hypoallergenic Bluzka Dresslink Buty Zaful Canpol Babies Chocolissimo Czas na buty DIY Farba do włosów L'oreal Gobli Health Box grudzień Health Box listopad Initiale Kremy do rąk Kremy do twarzy Kurtka Shein LashVolution Lirene Maska pee-off Maskary Matowe szminki Maybelline Moje włosy Murier Mygiftdna Nivea Nowości Marca Nowości Stycznia Nowości grudnia Nowości lutego Oleje naturalne Pszczela Dolinka Pudełko niespodzianka Płaszcz Shein RevitaLash Rimmel Rzęsy Samoopalacz Secret Soap Serum ShinyBox Soczewki Spódniczka Romwe Stylizacje gwiazd Sztuka Mydła White Flower's WishList Ziaja adidasy dresslink bielizna zaful biogo biogo.pl biotanic biovax biustonosz zaful canpol do kąpieli dziecko ecostory efekt po miesiącu efekty treningów efekty ćwiczeń floslek gąbeczka do podkładu henna do brwi idealna paletka cieni jak schudnąć korektory kosmetyki mineralne lampa LED mama's marion maska masło do ciała matowa pomadka matowa szminka moda dziecięca mydła naturalne nowości Born Pretty Store nowości czerwca nowości lipca nowości listopada nowości maja nowości zaful odżywka olej kokosowy pielęgnacja dziecka pierwszy miesiąc rozszerzania diety plany treningowe preparaty do paznokci prezenty prezenty personalizowane przed i po ramoneska Shein ronney ryor spódniczka strój kąpielowy szczoteczka do podkładu słodkości słodycze top zaful vivro współpraca z shein wyniki wyniki rozdania włoska kuchnia your natural side z olejkiem kokosowym zamówienie sammydress zdrowe słodycze świece 0 3 algi 3% retinol Annabelle Minerals Anthyllis Anthyllis Szampon i odżywka Antyperspiranty Artego Basiclab Beautybigbang Bell Velvet Story Ber de Ver Biała sukienka Romwe Bielenda BioIndygo Bioema Bioer Bione Bionigree Bioteq Bluzka w panterkę BonPrix Buty dresslink CNDirect Candle Online Catrice Catrice - Podkład All Matt Plus Catrice podkład Cece of Sweden Chanel No.5 Cosmepick Crema al Latte Czarna sukienka z wiązaniami Czerwona herbata "Spacer kochanków" Denko Detoks Dom soczewek Dressgal Ekspresowy suchy szampon do włosów Emulsja z kwasem glikolowym 10% Enklare Eveline Fabulous Self Tan Lotion Fit Fit Me Anti-Shine Stick 2w1 Fitokosmetik Fresh&Natural Glis Kurr GlySkinCare włosy Glycolic peel Golden Rose Gwiazdy Gwiazdy Pod Lupą Hair Jazz Hair Repair Halloween Health Box edycja przedpremierowa Health Box październik Hello Nature Hello Slim Herbatint Hooy Initiale kolagen morski Initiale oliwka Intense C Serum na przebarwienia Inveo Jak nakładać podkład mineralny K.n.haner Kallos Banana Kallos Crema al Latte Kardigan Shein Klamry do włosów Kolagenowa maska do twarzy ze złotem Kolagenowe płatki pod oczy ze złotem Kombinezon Shein Koronkowa sukienka Krem do twarzy ze złotem Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami Kremy pod oczy Kurtka z kożuszkiem L'Oreal Preference L'biotica L'biotica Biovax L'oreal P12 LC+ maska złuszczająca Lambre Lampa UV/LED Lateksowe legginsy Legginsy Dresslink Linzi Clip Liqpharm Liquid Matte Lokówka babyliss Mama's Żel do higieny intymnej Manufaktura Apteczna Marula Dry Oil Self Tan SPF 50 Maseczka-Peeling K+K Maska regenerująca na tkaninie Matowe pomadki Matt Creation Butterfly Maurisse Mała czarna Meble Metamorfozy Miss Butterfly Modowe inspiracje Mollon Pro Mollon Pro - Regenerujący olejek różany do skórek i paznokci Montibello Mrs. Potter's Mythic Oil Mój krem 12 NOU Secret Blanc Nacomi Nails company Najlepsza maseczka nawilżająca Natan testuje Neauty Minerals Nectar of Nature Nicolle Nicolle 001 Nie polecam Nowości luty Oczyszczanie twarzy Odbudowujący balsam do włosów Olej z opuncji i Mango Odżywka olejek kokosowy Olej hydrofilowy do kąpieli i pod prysznic Olejek arganowy Olejek samoopalający Ombre Ombre L'oreal Opalanie Orzechowy regenerujący balsam Orzechy brazylijskie Ozspecials P12 Granatowa Perłowa Czerń Paese Paese Puder rozświetlający Palette Match System set 6 Pantene Paradis Peggy Sage Perfect Butterfly Perfumy Glantier Perfumy Lambre Perfumy Nicolle Pharmaceris Phar­ma­the­iss Pielęgnacia dzieci Pierre René Pierre René PROFESSIONAL Podkład Royal Mat Podsumowanie Polskie skarby Pose Produkty koreańskie Przesyłki Puder bambusowy Puder rozświetlający Pudrowa szminka PureQueen Pędzle Dresslink Receptury Babuszki Agafii Regenerująca odżywka do włosów Regenist ARS3 Ursolical Ring girl Rozkloszowana sukienka Rozkloszowana sukienka Romwe Saal-Digital Saint Tropez Schwarzkopf Seche Vite Secret Garden Sensilis Seo Serum nawilżająco-wygładzające Serum olejkowe - odżywcze Shiseido Fino Skin79 Sleek Line Sleek Line Colour Sole Spodnie Dresslink Stymulujący krem regenerujący na noc Stymulujący krem wzmacniający na dzień Sudio Sweden Sukienka Sukienka Romwe Szara kurtka Szara kurtka Shein Sól himalajska Teatox Tonik Gly Mist Top Coat Tropikalny solny peeling Ultimate Oil Elixir Ultimate Repair Vasa bla Velvet Matte Velvet Story Wake Me Up Z apteki Zamówienie z Romwe Zapowiedzi Ziaja kaszmirowa kuracja Ziaja szampon i odżywka Ziarna Inków a.i Polska akcesoria kosmetyczne algi morskie aloe vera aloha asymetryczna spódniczka balsam do ust bell bandi baton Warszawski baza pod makijaż bell wielozadaniowy korektor do twarzy biała kredka biała sukienka biało-czarna sukienka shein bielizna zalando bikini shein bikini. stroje kąpielowe bingospa bio henna bispol biustonosz biustonosz sportowy bluza zaful bluzka Shein bomber branosletki sammydress brwi buty fluorescencyjne błękitna glinka chiński sklep cremay cukier brzozowy czarna henna do brwi Rewia czarna spódniczka czarna sukienka czarna sukienka Shein czarna sztuka czekolada czerwona podeszwa czerwona szminka czy e-papierosy szkodzą dekoracje dieta dieta dziecka do ciała i włosów do domu domowe SPA domowe kosmetyki dres dress dresy zaful drwal e-papieros e-papierosy e-prezenty eGo-C Twist eGo-C Twist 1100mAh emolienty empik eprezenty etui etui na telefon etuo etuo.pl eyeliner eyeliner dresslink fioletowy szampon fitlovebox lipiec flow fotobum fotokaledarz fotoksiążka fotopoduszka gadżety na telefon gaja gotowanie gąbeczki do podkładu h.n.haner health box czerwiec health box kwiecień health box maj health box styczeń herbata. higiena intymna hipp hybrydy jak nawiązać współpracę z shein jak ułożyć plan treningowy jak zacząć ćwiczyć jak ćwiczyć jakie ćwiczenia pomagają schudnąć jillian michaels joico kolagenem i kreatyną kombinezon kombinezon moro komplet dresowy Romwe konturówka do ust korektor kozaki kozaki za kolano kraków kredka do oczu krem bb panterka krem do biustu krem do pielęgnacji biustu krem na dzień krem na rozstępy krem pod oczy krem pod oczy lavera krem przeciw rozstępom krótki top ksiazki książka kuferek do makijażu kurta Shein kurtka bomber lakier monohybrydowy lakiery do włosów lampa UV lavera lokówka loreal lotion samoopalający lovi magnesy majtki Ozspecials maseczka brązująca maseczka na noc maseczki maska w płacie maska złuszczająca masło kawowe masło migdał i kokos mat liquid lips mata piraci matowy błyszczyk meble kraków mel b mezoterapia mity o odchudzaniu modny kolor moro multifan mus pod prysznic mus pod prysznic nivea mój krem 11 mój krem 9 nagietkowy solniak naturalny krem pod oczy niebieska glinka niebieska spódniczka niemowlę notes personalizowany nowości gamiss nowości kwietnia nowości maj nowości października nowości września nude nudziaki nuk ochrona słoneczna od kuchni odżywka do rzęs odżywka do włosów olej cacay olej hydrofilowy olej makadamia olejek na rozstępy olejek przeciw rozstępom olejek w kremie olejek w kremie marion oleokrem oleokrem biovax opaska na włosy opiva organic shop organizer na pędzle orientana orzechy orzechy nerkowca orzechy włoskie paleta podkładów peeling bell peeling błotny peeling do ust peeling enzymatyczny pielęgnacja oczu pielęgnacja okolic oczu pielęgnacja paznokci pielęgnacja stóp piękne cienie podkład mineralny podkład w sztyfcie pomadka Kylie pomadka bell pomadki nude pośladki puder bambusowy ingrid puder ryżowy puder sypki pudrowa szminka bell pędzel do cieni pędzel do podkładu pędzle gamiss pędzle sammydress płyn do twarzy płyn micelarny płytki do stempli ramoneska recenzja e-papierosa riri roller rozświetlający suchy olekek arganowy różowa szminka różowy top samydress sera do rzęs serum Bionigree serum fitomed serum floslek serum multifunkcyjne floslek shein skienka w paski skórzana kurtka skórzana kurtka shein skórzana ramoneska smartwatches smoczki smycz soczewki i okulary spodnie spodnie shein spodnie zaful spódniczka zaful stemple stemple do paznokci stojak na pędzle stolik śniadaniowy stolik śniadaniowy personalizowany stragan zdrowia stringi Ozspecials strój dresowy strój kąpielowy shein strój treningowy stylizacja włosów suchy olejek suchy szampon sukienka Dresslink sukienka maxi sukienka w kratkę super kokos szampon i odżywka szampon koloryzujący szampon koloryzujący Verona szampon koloryzujący ciemny brąz szary szary biustonosz sportowy szczoteczki do podkładu szminka bell szminka w kredce bell szorty szorty Zaful szorty sportowe sztuczne rzęsy szybkie rozdanie sól kąpielowa słuchawki tank top tonik top top sportowy top z ozdobnymi paseczkami top zim torebka sammydress torebka zaful torebki zaful ubrania ubranka na telefon ujędrnianie ciała układanie planu treningowego usta vivio witamina E wod woda kokosowa woda kokosowa riri współpraca Ozspecials współpraca z Dresslink współpraca z Zaful wszystko o -papierosach wybór smoczków włoskie produkty zabawki zakupy w Shein zalando zamówienie rosewholesale zarna kurtka zatrzymanie młodości zdjęcia zegarek sammydress zestaw pędzli zestaw pędzli gamiss zmiany zmiany zuzka light świece zapachowe Żel do higieny intymnej Żywimy z pasją żel pod prysznic. mus do ciała żele